kbb_page_header

Utbildning Krisberedskap för bostadssektorn

Vi erbjuder utbildning i krisberedskap och hur ni inom bostadssektorn kan ta fram en egen aktuell krisplan för er verksamhet. Utbildningen vänder sig till bostadsföretag, bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag och fastighetsägare.

Alla verksamheter ska enligt en föreskrift från Arbetsmiljöverket ha en utbildad och övad krisorganisation. Det gäller både planering och att kunna genomföra en krishantering om ett nödläge skulle uppstå.

Vår utbildning är digital och genomförs under två timmar inkl. paus.

Programmet på Krisberedskap bostadssektorn:

  • Vad kan hända? Vi går igenom olika scenarier i ett flerfamiljshus.
  • Utrustning. Ska vi bygga upp ett lager med material, vid t.ex. akut vattenbrist.
  • Regelverk, centrala begrepp, ansvar, roller.
  • Organisation, planering, kriskommunikation
  • Samhällets krisberedskap – vem kan hjälpa oss?
  • Gör en egen krisplan. Vi bistår med blanketter, tips och råd för en egen plan.

Instruktör: Camilla Palmér, Nordic Preparendess

Datum: 9 juni kl. 14.00

Pris: Grupplicens 3.250 kronor exkl. moms (Fritt antal deltagare).

Information: Karsten Erichs, 070-247 23 00, karre@informationsbolaget.se

Anmälan: Anmäl dig i formuläret nedan.

    Deltagaruppgifter
    Datum

    Licens

    Personuppgifter

    Fakturauppgifter
    Obs! Ni som använder e-faktura, glöm inte att fylla i rätt referens.

    Kontakta oss

    Har du några frågor eller behöver hjälp så kontakta oss gärna så återkommer vi så snabbt vi kan.

    Not readable? Change text. captcha txt
    0

    Börja skriv och tryck Enter för att söka